Puola - Mitä mahdollisuuksia Itäisen Keski-Euroopan jätti tarjoaa?

2.11.2022 09:00

Aika: keskiviikko, 2.11.2022 klo 9 – 10
Paikka:
Rekisteröityminen
Tilaisuus on maksuton, mutta osallistuminen vaatii rekisteröitymistä 31.10.2022 mennessä. Teams-linkki lähetetään 1.11.2022 rekisteröityneille.

Tilaisuuden järjestävät Suomi-Keskisen Itäeuroopan maiden kauppayhdistys, Enterprise Europe Network ja Helsingin seudun kauppakamari.

40 miljoonan asukkaan Puola on mielenkiintoisessa vaiheessa - kolmen vuosikymmenen mittainen talouskasvuperiodi sekä mittavat EU-tuet ovat luoneet maasta jo ostovoimaltaan suhteellisen vauraan ja modernin maan. Puolassa on EU-alueen toiseksi alhaisin työttömyys, ja keskipalkka on lähes 1500 €/kk - isoissa kaupungeissa tiettyjen positioiden palkat ovat jo Suomea korkeammat, mutta toisaalta palkkahaitari on valtava. Suomalaisia yrityksiä Puolassa toimii noin 500, joista noin 80:llä on maassa tuotantoa. Viime aikoina etenkin suomalaiset IT-yritykset ovat investoineet eri puolille Puolaa.

Puola-tietoiskussa käydään tehokkaasti läpi maan nykytilanne, businessmahdollisuudet, vinkit markkinaa miettivälle sekä esimerkkejä suomalaisista menestystarinoista Puolassa.

Puhujana on Puolassa pitkään asunut, go-to-market- ja rekrytointipalveluja tarjoavan Spondeon perustajayrittäjä Tuomas Asunmaa, joka tuo myös terveiset Puolan suomalaisesta kauppakillasta.

Kokemuksia ja kommelluksia - kuinka Codemen rakensi puolalaisten IT-osaajien verkoston (Bestcoders.net) – välittää Juha Karjalainen, CEO, Codemen.

TERVETULOA.

kv-viikko-banneri-2022.png (63 KB)

Tilaisuus on osa Kansainvälistymällä kasvuun –Kauppakamareiden kansainvälistymisviikkoa.
Lue lisää kansainvälistymisviikon tarjonnasta täältä.

Lippuja ei enää tarjolla.

2.11.2022 09:00

2.11.2022 10:00