Vientiä Viroon – näkökulmia yhteistyöstä

Microsoft Teams

Perjantai 4.11.2022 klo 13 – 14

Paikka
Teams-online -tapahtuma. Tilaisuus on maksuton, mutta osallistuminen vaatii rekisteröitymistä 2.11.2022 mennessä. Rekisteröityneille lähetetään Teams-linkki 3.11.2022.

Viro ja Suomi naapureina tarjoavat lukuisia liiketoimintamahdollisuuksia puolin ja toisin. Yhteistyötä tehdään laajasti. Mutta mitä Viro voi tarjota suomalaisille yrityksille? Webinaarimme keskittyy Viron markkinatilan­tee­seen ja liiketoimintamahdollisuuksiin sekä -toimintakulttuuriin.

Tilaisuuden järjestävät Hämeen kauppakamari ja Suomalais-Eestiläinen Kauppayhdistys.

13.00
Tilaisuuden avaus
Jussi Eerikäinen, Toimitusjohtaja, Hämeen kauppakamari

13.05
Suomen suurlähetystön tervehdys
Frans-Anton Flander, Neuvonantaja, talous- ja kaupalliset asiat, Suomen Viron suurlähetystö

13.20
Viron kunniakonsuli Turussa, Andrus Junolainen - puheenvuoro Suomi-Viro yhteistyöstä sekä esimerkkejä meriteollisuudesta
Andrus Junolainen, CEO, R&M Ship Technologies Finland Oy

13.35
Virolainen liiketoimintakulttuuri ja markkinamahdollisuudet
Irene Surva-Lehtonen, Vientineuvoja, Estonian Business and Innovation Agency, Suomalais-Eestiläinen Kauppayhdistys ry

13.55
Päätössanat
Jussi Eerikäinen, Toimitusjohtaja, Hämeen kauppakamari

TERVETULOA!

Kuva: Pixabay

kv-viikko-banneri-2022.png (63 KB)

Tilaisuus on osa Kansainvälistymällä kasvuun –Kauppakamareiden kansainvälistymisviikkoa.
Lue lisää kansainvälistymisviikon tarjonnasta täältä.

Lippuja ei enää tarjolla.

4.11.2022 13:00

4.11.2022 14:30