NO BULLSH*T - Vastuullisuuden tositapahtuma yritysjohdolle

6.9.2022 09:00

Pikku-Finlandia + online

Vastuullisuus- ja arvokysymykset ovat nyt korostetusti yritysten agendalla. Miten johtaa yritysten toimintaa vastuullisesti haasteellisinakin aikoina? Jos osallistut yhteen johtamista käsittelevään tapahtumaan vuodessa, sen on oltava tämä!

Suomalaisen elinkeinoelämän vaikuttajat Perheyritysten Liitto, Elinkeinoelämän Keskusliitto EK, Design Forum Finland, Business Finland ja Keskuskauppakamari järjestävät yhdessä Pohjoismaiden suurimman yritysvastuuverkoston FIBSin kanssa 6.9.2022 uuden näkemyksellisen vastuullisuustapahtuman.

Tapahtuman sisältö on räätälöity vastaamaan yrityskentän tarpeisiin ja äänessä ovat yritysten omistajat ja johtajat. Puheenvuoroissa ja työpajoissa käsitellään johtoa ja omistajia eniten askarruttavia teemoja operatiivisen liiketoiminnan tavoitteet ja haasteet huomioiden.

Tämä tapahtuma synnyttää tekoja. Varmista paikkasi vastuullisuuden tositapahtumassa.  Voit osallistua joko paikan päällä Pikku-Finlandiassa tai etäyhteyden välityksellä. Tutustu ohjelmaan ja puhujiin tästä.

Seuraamme tapahtuman hiilijalanjälkeä
Seuraamme tapahtuman hiilijalanjälkeä, pyrimme vähentämään päästöjä ja kompensoimme tapahtumasta aiheutuneet päästöt. Tämän vuoksi kysymme sinulta ilmoittautumisen yhteydessä, kuinka saavut tapahtumaan. Autathan meitä tekemään hiilijalanjäljestä mahdollisimman pienen käyttämällä mahdollisuuksien mukaan julkisia liikennevälineitä.

Peruutusehdot:
Kuluton peruutus on mahdollinen viimeistään seitsemän vuorokautta ennen seminaaripäivää. Peruutuksen tapahtuessa tämän jälkeen, veloitetaan koko seminaarin hinta. Paikan voi tarvittaessa siirtää toiselle osallistujalle. Laskutamme tapahtuman jälkeen.

Tapahtuma on päättynyt.

6.9.2022 09:00